Cargando ...

Re: "hot dog"

Expandir mensajes
  • Ruben Torres
    Mensaje 1 de 6 , 6 jul 2000
      Luis Guillermo RESTREPO RIVAS proponas:
      > Kial ne:
      > - hotdogo
      > ?
      > Luis G.

      Cxu hotdogo estas vere internacia vorto?

      Laux mia marista sperto, en multaj landoj (afrikaj, aziaj cxefe) tiu
      kolbasbulko estas preskaux nekonata!

      (Eble pro tio ke tie la usona influo ne estas tiel forta kiel gxi
      estas en amerikaj aux euxropaj landoj...).

      Kolbasbulkmangxeme (ne nun pro podagro):

      Ruben
    • R.Corsetti-A.Lowenstein
      Mensaje 2 de 6 , 7 jul 2000
        >Kial ne: - hotdogo?

        la proponanto de "hodogo" havas amason da observoj pri la nekutimeco de
        la konsonanta grupo "td" en Esperanto. mi tamen registras vian proponon
        cele al la resumo en "denask-l".

        amike

        renato
      • Luis Guillermo RESTREPO RIVAS
        Mensaje 3 de 6 , 7 jul 2000
          R.Corsetti-A.Lowenstein skribis respondis:

> [...]
          >
          > la proponanto de "hodogo" havas amason da observoj
          > pri la nekutimeco de la konsonanta grupo "td" en
          > Esperanto. mi tamen registras vian proponon

          Dankon.

          Du pensojn:
          - Se "td" estas nekutima en Esperanto, kaj oni ne uzas
          gxin por "Hotdogo", kie plene tauxgas, des malpli
          kutima farigxos. Do, la argumento por ne uzi gxin
          estas memplenumenda (gxi mem secxas sian prvigon).
          - Mi pensas ke Esperanto devas akcepti neologismon
          pli bone ol konstrui tro loganjn vortojn kiuj en
          si mem estas "difinoj". Se ne, ni bezonus nur etan
          vortaron kaj cxiujn kompleksajn konceptojn ni esprimus
          per "difinan" kunmetitajn (longegajn) vortojn.

          Saluton.