Cargando ...

Esperanta Kolombia Kongreso 2016

Expandir mensajes
  • Enrique
    Mensaje 1 de 3 , 29 sep 2016
      Kiam estos la venonta kolombia kongreso, kie?
    • Ne temas pri respondadreso! (kontaktadres
      Mensaje 2 de 3 , 29 sep 2016
        Eventuale rekte kontaktu la kolegojn en Kolombio. Povas esti, ke ĉi tiu grupo ne plu estas tre aktiva.
        Martin

        Kiam estos la venonta kolombia kongreso, kie?

      • Doniben Jimenez Jaramillo
        Mensaje 3 de 3 , 29 sep 2016
          Saluton, Enrike

          Nun ni organizas ghin. Inter la 5an kaj la 7an de Novembro ghi okazos chi tie en Bogoto, che la Tintal Biblioteko. Se vi volas akompani nin per prelego bve, sciigu nin je kongreso2016@... . Nia pagho denove estis relanchita, vizitu, abonu kaj komento por plibonigi, mi petas: www.esperantocolombia.org

          Fartu ege bone, mia kara!,

          Doniben.

          "Kiu tro certas pri sia vero, kreas inferon sur la tero".