Cargando ...

8497Prelego en Honda

Expandir mensajes
  • Doniben Jimenez Jaramillo
      Saluton al ĉiuj, karaj geesperantistoj el tiu ĉi grupo.
      Mi sendas al vi la propagandaĵon pri la prelego kiun ni faros en Biblioteko de Banko de la Respubliko en Honda apud Sro Luis Casas, Humberto Mayorquin kaj  Isa Acosta (Nova entuziasma instruistino en Bogoto). Ĉi-finsemajno mi sendos raportaĵon al vi ĉiuj pri tiu ĉi evento.
      Amike,  Doniben.Prezidanto KEL.Pedagogisto pri Sociaj Sciencoj

      "Kiu tro certas pri sia vero, kreas inferon sur la tero".