      De: "donibenmxin@... [esperanto-en-kolombio]" <esperanto-en-kolombio@...>
      Para: esperanto-en-kolombio@...
      Enviado: Martes 11 de abril de 2017 23:50
      Asunto: [eo-kolombio] Vizito José Emilio Vilaró

      Saluton, karaj samideanoj.

      Mi alvenis ĉe la bogota movado dankon al tiu ĉi mesaĝilo. Malfrue sed mirinde, antaŭ kelkaj tagoj mi malkovris kiom grava ĝi estas.

      Mi reuzas ĝin por inviti ĉ-foje, renkonti apud samideano kiu helpis la movadon antaŭ 50 jaroj. Temas pri Emilio Vilaró. Li estos morgaŭ, la 12an de aprilo, en Bogoto, en la kvartalo "Chorro de Quevedo" je la 4a ptm. Se vi estos tie, bonvole alvoku al Arturo Crespo:

      Amike,

      Doniben