Cargando ...

Posxta esperanto-kurso

Expandir mensajes
  • Edŭardo Adam Navas López
    Mensaje 1 de 1 , 12 jul 2007
    Ver origen
    • 0 Archivo adjunto
      Saluton al cxiuj.

      Mi estas novulo pri esperanto-lernado, kaj cxe mi, kelkaj personoj ne povas cxeesti la lecionojn... do mi demandas al vi cxiuj cxu vi konas posxtan kurson en la hispana.

      Ja mi povas gvidi per (ret)posxto la lernadon de kelkaj personoj, do mi sxatus provi tiun metodon. Espereble vi povos helpi min.

      Bonvole sendu respondon aux konsilon al la retposxtadreso esperanto.salvadoro {cxe} gmail. com

      Koran antauxdankon

      Eduardo
      www.esperanto-sv.co.nr
      -