Cargando ...

Memorinda kongreso en Kolombio

Expandir mensajes
  • Renato Corsetti
    Mensaje 1 de 1 , 9 nov 2006
    Ver origen
    • 0 Archivo adjunto
      dato: Tue, 7 Nov 2006 21:31:53 -0600 (CST)
      de: Luis Santos <luisjsantos@...>
       temo: Perejro, memorinda Kongresurbo

      Karaj Kongresintoj kaj Forestintoj:

      Verdire, tre bona maniero mezuri la kvaliton de niaj
      Kongresoj estas fari al si la demandojn "Cxu valoris
      la penon cxeesti? Cxu ni ion novan lernis? Cxu nia
      propra entuziasmo por Esperanto kreskis?"
      Cxi-jare la respondoj por tiuj tri demandoj estas
      ekster cxia dubo, JESAJ!
      Krom la afabla gastigado de la Perejranoj kaj la
      Universitatestroj, la agrabla cxiujara revidado de
      niaj aliurbaj samideanoj kaj la cxi-jara akompano de
      Brazilaj gesamideanoj, aparte gxojigis nin la akcepto
      cxeesti kaj prelegi de Dro Jorge Awreljo Diaz, cxekape
      de la Bogota Skolta Grupo. Ilia prezentado estis vere
      aplawdinda kaj ekzemplodona. La vigla atesto de D-ro
      Humberto Mayorquín pri la pozitiva efiko de la Skolta
      Movado sur siajn proprajn gefiletojn estis
      neforgeseble kortusxa kaj cxarme sincera.
      Gxui la prelegojn pri Esperanta literaturo fare de tre
      klera P-ro Carlos Castrillón estis vera frandajxo por
      cxiuj awskultantoj. Lia belsona legado de kelkaj
      poemoj de William Auld estis vere muzika kaj
      ripetinda.
      La okazo finfine konatigxi persone kun S-ro Roberto
      Ibañez, elstara kaj senlaca Esperantisto el Nejvo,
      tute pravigis nian cxeeston.
      La entuziasma partoprenado kaj awskultado de cxiuj
      junuloj nin akompanintaj revigligis kaj refortigis
      nian propran sintenon pri Esperanto, nia plej amata
      afero.
      Aparte menciinda estas la kontagxa emo cxion fari kiel
      eble plej bone de Gustavo Ariza, kio sendube certigoa
      la sukceson de la venontjara 13a Kolombia Kongreso de
      Esperanto en Nejvo.
      Mi aparte deziras danki al D-ro Osvaldo Castilla
      Contreras, elstara Perjra Esperantisto, kiu helpis nin
      malfermi la pordojn de tiel altprestigxa universitato
      por nia Kongreso,sed kiu tamen ne povis nin akompani
      cxar samtempe okzazis Psikiatria Kongreso en Medellín,
      kie li devis prelegi.
      Ankaw mi sxuldas dankegon al P-ro Rafael Mejía kaj al
      D-ino Consuelo Polanco, kiuj kompreneme kaj afable
      transprenis mian respondecon okupigxi pri la
      finpretigado de la Kongreso kaj la prizorgado starigi
      kaj plenumi sukcesan Programon.
      Mi sincere esperas, ke miaj prelegoj ion bonan lasis
      cxe cxiu el la afablaj awskultintoj. Al miaj ateistaj
      sed simpatiaj amikoj, mi pardonpetas pro mia intensa
      deziro pruvi, ke ja Ekzistas ia Pensanta kaj Mirinda
      Estiginto de nia Universo. Se mi senintence iel vundis
      iliajn sentojn, mi promesas,ke venontjare, se la
      Kreinto permesos, mi provos ilin kompenci per centoble
      pli bone preparitaj prelegoj.
      Al niaj karaj Forestintoj Giomar, Rikardo, Antono,
      Luis Guillermo, Alberto kaj aliaj, ni deziras sendi
      niaj kuragxigajn vortojn kaj esperojn ke vonontjare la
      cirkonstancoj estos miloble pli favoraj por havi la
      okazon kalkuli ilin inter niaj felicxaj kongresontoj.
      Nia Nejva Kongreso ja promesas esti certa sukceso!

      Samideane via

      Luis Jorge santos-Morales
      Prezidanto de KEL
      Kolombia Esperanto-Ligo