kurso de Esperanto proksima somero en Meksikio?

Expandir mensajes
  • Miguel Angel
    Mensaje 1 de 2 , 20 mar 2009
      Saluton.
      ¿Iu min povas informi se estos en la proksima somero en urbo de Meksikio, kurso de Esperanto?
      Miaj vacances komencos la tagon 7 de julio.
      Miguel Angel
    • Ne temas pri respondadreso! (pr. Esperant
      Mensaje 2 de 2 , 20 mar 2009
        Saluton,

        Miguel, este grupo de yahoo practicamente no funcione. Te recomiendo siempre
        utilizar meksikaj-esperantistoj.

        Voy a contestar tu pregunta en meksikaj-esperantistoj.

        Amike, Martin

        --
        Atenton! Bv. neniam respondi al la adreso de la sendinto. Ne temas pri
        respondadreso. Se vi volas skribi al mi, bv. uzi la konatajn adresojn kaj

        Achtung! Bei dieser Adresse handelt es sich nicht um eine Antwortadresse.
        Wenn Sie mir persönlich schreiben wollen, wählen Sie bitte in Abhängigkeit
        vom Grund Ihres Schreibens meine private Adresse (Esperantst@...) oder
        die Adresse des Deutschen Esperanto-Bundes (deb@...).