Cargando ...

Recordatorio: Cumpleaños

Expandir mensajes
  • esperantoenmexico@yahoogrupos.com.mx
    Mensaje 1 de 50 , 12 ago 2006
      Recordatorio de: Agenda de esperantoenmexico
      Título: Datreveno de la Naskigxtago de Antonio Parra
      Fecha: lunes 14 agosto 2006
      Hora: Todo el d�a
      Repeticiones: Este evento se repite cada año.
      Ubicación: Meksikurbo
      Descripción: Mi esperas ke vi estos tre felicxa kun via geamikoj kaj via familio dum la datreveno de via naskigxtago!

      Via amikino,
      Mar Stelo Kardenas
      PLAYAS DE TIJUANA

      Retpaĝaro: www.garymar.org
      Vizitu niaj Jahu-aj grupoj: www.Esperanto-SanDiego.org
      La Verda Stelo Infan-Klubo: www.EsperantoforKids.org
      Esperanta televido: www.internacia.tv
      Copyright © 2006  Yahoo! Inc. Todos los derechos reservados | Condiciones del servicio | Política de privacidad
    • Guadalupe Vega
      Mensaje 50 de 50 , 15 ago 2012
        Kara Marta: Mi salutas vin kun granda gxojo kaj mi esperas ke via tuta familio bonfartas. Legante vian restmesagxon mi vidas ke estis la naskigxtago de Antonio Parra, do mi ankaux volas gratuli lin. Kaj mi profitas la okazon por informi vin ke Martin iros al Morelia, por instrui venontan vendredon kaj sabaton, kaj mi pensis pri via patro eble  volus partopreni, Bonvolu informi lin kaj diru lin ke mi sendas salutojn al li. Mi ankaux sendas salutojn al via cxarma edzo Gari. (Cxu mi bone skribis la nomon). Kaj vi ricevu fortan fratan cxirkauxbrakon. Neniam forgesu ke mi amas vin. Fartu bone. Via cxiama amikino. Guadalupe.

        Fecha:   martes 14 agosto 2012
        Hora:   Todo el día
        Repeticiones:   Este evento se repite todos los años.
        Ubicación:   Meksikurbo
        Notas:   Mi esperas ke vi estos tre felicxa kun via geamikoj kaj via familio dum la datreveno de via naskigxtago!

[...]

        Recibe alertas en tu celular, en Yahoo! Messenger o por correo electrónico.
        Modificar opciones del recordatorio Copyright © 2012
         Yahoo! de México S.A. de C.V.. Todos los derechos reservados | Condiciones del servicio | Política de privacidad